Czy szukałeś informacji w Google o swojej marce ostatnio? Dlaczego nie spróbować teraz! Zobacz, co klienci sądzą na temat twojej marki?
Pojawienie się skarg i negatywnych komentarzy w pierwszych 3 stronach wyników wyszukiwania możne skutecznie odstraszyć kupujących na stałe.
Wiele osób szuka marki lub nazw stron z nią związanych wpisując zamiast adresu jej nazwę. W wynikach wyszukiwania nie zawsze pojawią się takie treści którymi mógłbyś się pochwalić.
Nawet jeśli podejmujesz działania SEO, zarządzanie reputacją twojej marki jest istotnym ale jakże skomplikowanym elementem strategii wyszukiwania.
Jest to bardzo wyspecjalizowana dyscyplina, której kreowanie najlepiej pozostawić specjalistom zarządzania reputacją w sieci.
Zarządzanie reputacją polega na monitorowaniu komentarzy online, reakcji na nie i korektach. Wykonujemy kompleksowe badanie.
Środowiska online. Identyfikujemy źródła negatywnych komentarzy, a następnie stale monitorujemy sieć, aby upewnić się, że odzwierciedla to, co najlepsze w Twojej marce.
Nasze pakietowe rozwiązania w ramach obsługie-commerce obejmują: dedykowane środowisko obsługi transakcji online, CMS, CRM ...
Płatny marketing w wyszukiwarkach jest formą reklamy internetowej, gdzie płacisz tylko za użytkowników, którzy klikają na twoje reklamy.
Większość użytkowników Internetu nie zagląda dalej niż do pierwszych 15 pozycji wyników wyszukiwań.
Tworzymy skuteczne strategie działań w ramach serwisów społecznościowych.
Wysyłanie mailingów wiąże się z niskimi kosztami i budowaniem efektywnego i precyzyjnego kanału marketingowego.
Affiliate Marketing jest jednym z głównych czynników wpływających na sukces w Internecie
Recenzje i oceny są jednymi z najważniejszych zakupowych czynników decyzyjnych w e-commerce.