Social Media pozwalają na dotarcie do klientów sprofilowanych w społeczności internetowe. Istnieje zatem możliwość tworzenia wysoce ukierunkowanych kampanii do wąskich grup zainteresowań.
Twoja wiadomość może być w prosty sposób dostarczona do milionów klientów docelowych - nie wydając ani centa na nośniki lub badania rynku.
Społeczne kanały pozwalają podsłuchiwać ludzi i ich opinii i reagować na ich preferencje i potrzeby w czasie rzeczywistym.
Kampanie społeczne mogą skutecznie zwiększać sprzedaż online i offline.
Tworzymy skuteczne strategie działań w Social Media, prowadzimy kampanie marketingowe i budujemy aplikacje na platformy social media.
Bo rozmowy w grupach społecznych, to podstawa udanej komunikacji.
Obecność w social media umożliwia markom kreowanie potrzeb klientów, ale również rozpoznawanie ich.
Social media muszą być integralną częścią strategii każdej firmy.
W szczególności, dobrze zarządzane profile społecznościowe pomagają tworzyć wysokowartościowane frazy w wyszukiwarkach takich jak Google, Yahoo i Bing.
Tworzymy społeczności dla brandów - zarówno masowych jak i niszowych oraz utrzymujemy relacje w ramach profili brandów.
Znamy Social media i wiemy, gdzie można znaleźć klientów Marek. Wiemy, z jakich narzędzi najchętniej korzystają oraz kogo z uwagą słuchają.
Potrafimy do nich dotrzeć i zachęcić do zwierzeń i opinii.
Prowadzimy kampanie, wykorzystujące kanały komunikacji social media: blogi, fora, serwisy społecznościowe: Facebook, Nasza-Klasa, MySpace, YouTube, Twitter, Blip.
AUDYT:
USŁUGI:
Nasze pakietowe rozwiązania w ramach obsługie-commerce obejmują: dedykowane środowisko obsługi transakcji online, CMS, CRM ...
Płatny marketing w wyszukiwarkach jest formą reklamy internetowej, gdzie płacisz tylko za użytkowników, którzy klikają na twoje reklamy.
Większość użytkowników Internetu nie zagląda dalej niż do pierwszych 15 pozycji wyników wyszukiwań.
Czy sprawdzałeś ostatnio wyniki w Google dotyczące swojej marki? Dlaczego nie spróbować teraz?!
Wysyłanie mailingów wiąże się z niskimi kosztami i budowaniem efektywnego i precyzyjnego kanału marketingowego.
Affiliate Marketing jest jednym z głównych czynników wpływających na sukces w Internecie
Recenzje i oceny są jednymi z najważniejszych zakupowych czynników decyzyjnych w e-commerce.