Płatny marketing w wyszukiwarkach jest formą reklamy internetowej, gdzie płacisz tylko za użytkowników, którzy klikają na twoje reklamy.

Płatny marketing w wyszukiwarkach, często określany potocznie, jak PPC ( ang. "Pay Per Click"), jest to forma reklamy internetowej, gdzie płacisz tylko za użytkowników, którzy przychodzą do witryny z ukierunkowanej reklamy w sieci. Jest to rodzaj reklamy internetowej, której kluczowa rola polega na płatności za kliknięcie (w link, banner), natomiast nie za jego wyświetlenie.

Osoba reklamująca swoją firmę bądź usługi płaci za każdego użytkownika, który przejdzie do strony reklamodawcy za pomocą bannera lub treści.

Twoja reklama pojawiają się w formie tzw. "linków sponsorowanych" na stronach wyników wyszukiwarek takich jak Google, Yahoo! i Bing, gdy użytkownik szuka konkretnego frazy (twoje reklamy powiązane są z potencjalną grupą słów kluczowych ).

Emisja linków sponsorowanych często poszerzana jest o szereg witryn w sieci partnerskiej.

W przypadku definiowania reklam w trybie PPC wielkość promowanego przedsięwzięcia nie ma znaczenia. Można opracować grupy reklam dla firm każdej wielkości, zarówno dla małego biznes jak i dużej korporacji, emisja odbywa się poprzez
definiowanie budżetów, które odpowiadają Tobie i Twojej firmie.

Kampanii nie opracowuje się na przedział czasowy, sezon. Mogą być one uruchamiane i zatrzymywane w dowolnym momencie - zmiany mogą być wykonane natychmiast.

Nasze działania PPC są w 100% przejrzyste, klienci zatwierdzają reklamy, kampanie, budżety i terminy emisji.

Ustalamy konwersje na cele, dzięki czemu możesz śledzić którym użytkownikom udał się zakup, złożone zapytanie lub wpis do newslettera.

Ma to fundamentalne znaczenie do sposobu rozliczeń i mierzenia efektywności PPC. Możemy śledzić każdy wydany grosz.

Nie ma potrzeby, aby uzasadniać wydatki poniesione na kampanie, liczby mówią same za siebie.

Przejmujemy na życzenie naszych klientów zarządzanie kampaniami, sprawdzamy optymalizację treści, tworzymy reklamy, badamy konwersję i aktywność użytkowników. Na cele naszych działań patrzymy przez pryzmat potrzeb klienta i rozumienia jego produktów- co robi, jaka jest branża, w której działa, kim są jego klienci i co chcemy osiągnąć przez tworzenie kampanii.

Ściśle współpracujemy z klientami, aby wykreować tylko najbardziej trafne słowa kluczowe, musimy mieć pewność, że odpowiadają Twoim potrzebom.


Dzięki zastosowaniu zaawansowanego oprogramowania do zarządzania PPC, może przejmować zarządzanie istniejącymi kampaniami lub skonfigurować nowe konta.

Jeżeli czujesz potrzebę skorzystania z tych form reklam w sieci i nie czujesz się na siłach by podjąć takie wyzwanie samodzielnie lub po prostu nie chcesz poświęcać temu tyle czasu - proponuję skorzystanie z naszych usług w tym zakresie.

Zwróć się do nas, wspólnie określimy, co chcesz osiągnąć dzięki takiej kampanii, następnie stworzymy dla Ciebie kampanię, reklamy i słowa kluczowe, tak, aby twój wyznaczony cel został osiągnięty.
 

E-commerce i projektowanie stron www
E-commerce i projektowanie stron www

Nasze pakietowe rozwiązania w ramach obsługie-commerce obejmują: dedykowane środowisko obsługi transakcji online, CMS, CRM ...

Więcej
Optymalizacja stron www pod wyszukiwarki internetowe
Optymalizacja stron www pod wyszukiwarki internetowe

Większość użytkowników Internetu nie zagląda dalej niż do pierwszych 15 pozycji wyników wyszukiwań.

Więcej
Social Media - kanały społecznościowe
Social Media - kanały społecznościowe

Tworzymy skuteczne strategie działań w ramach serwisów społecznościowych.

Więcej
Zarządzanie reputacją marki online
Zarządzanie reputacją marki online

Czy sprawdzałeś ostatnio wyniki w Google dotyczące swojej marki? Dlaczego nie spróbować teraz?!

Więcej
Email marketing
Email marketing

Wysyłanie mailingów wiąże się z niskimi kosztami i budowaniem efektywnego i precyzyjnego kanału marketingowego.

Więcej
Sieci Afiliacyjne
Sieci Afiliacyjne

Affiliate Marketing jest jednym z głównych czynników wpływających na sukces w Internecie

Więcej
System opinii, ocen
System opinii, ocen

Recenzje i oceny są jednymi z najważniejszych zakupowych czynników decyzyjnych w e-commerce.

Więcej