Optymalizacja stron www pod wyszukiwarki internetowe

Większość użytkowników Internetu nie zagląda dalej niż do pierwszych 15 pozycji wyników wyszukiwań.

Z języka angielskiego Search Engine Optimization (SEO) oznacza zwiększenie odwiedzin strony z wyszukiwarek przy użyciu naturalnych metod (głównie poprzez optymalizację kodów i grafiki stron www).

Działania te wykonywane są z uwzględnieniem zmieniających się wytycznych kodowania i projektowania www.

Podstawą budowy stron WWW jest język HTML w jednej z jego trzech odmian, nieznacznie różniących się od siebie: strict, transitional lub frameset, oraz bardziej rygorystyczny jego wariant - XHTML - również w trzech powyższych odmianach.

Decyzję użycia którejś z nich podejmują zwykle webmasterzy, ponieważ związane są one z zastosowaniem specyficznej dla danej odmiany składni HTML, która tylko w niewielkim stopniu ma związek z zawartością i wyglądem strony. Ważne, aby przestrzegać dozwolonych w danej odmianie HTML-a znaczników oraz wymaganych sposobów ich zapisu, tak aby tworzony kod nie sprawiał kłopotów zarówno przeglądarkom, jak i indeksującym robotom wyszukiwarek. Poprawny kod będzie pozytywnie weryfikowany przez walidatory internetowe, w tym walidatory W3C - międzynarodowego konsorcjum ustanawiającego standardy sieciowe.

Innego rodzaju decyzją dotyczącą technologii jest wybór wspierającego HTML języka programowania. Najbardziej popularnym językiem do budowy dynamicznych elementów witryny jest PHP, obsługiwany już przez chyba wszystkie serwery WWW. Użycie PHP jest zbędne przy prostych, mających niewiele podstron, witrynach. Jeśli jednak serwis planujemy sukcesywnie rozbudowywać - najlepiej od początku zastosować język dynamicznej budowy stron.

Usystematyzowanie struktury kodu i treści pomaga stworzyć stronę przyjazną wyszukiwarkom a przez to przyjazną użytkownikom.

SEO polega na nieustannych zmianach treści witryny i jej struktury w kierunku bardziej skutecznej jakości i ilości linków zewnętrznych prowadzący do strony, które wpływają na pozycję strony w wyszukiwarkach. Są to szerokie media elektroniczne, fora internetowe i media społecznościowe.

Oferujemy pełny pakiet usług SEO - od wstępnej kontroli pozycji i audytu strony www do zweryfikowania problemów i zalecenie działań związanych z bieżącą optymalizacją.

Możemy w pełni zintegrować działania SEO ze wszystkich kampaniami w sieci i offline - synergia zarządzania działaniami w strategii marketingowej.


AUDYT

  • ruch Użytkowników
  • Audyt linków do profilu
  • Rankingi w Sieci
  • Social Media
  • Konkurenci
  • Użyteczność
  • Słowa kluczowe
  • Treść i zawartość

REALIZACJA USŁUGI

  • rekomendacje stron
  • Płatna integracja z wyszukiwarkami
  • Budowanie linkowania
  • Raportowanie
  • Generowanie komunikatów prasowych
  • Zarządzanie reputacją
  • Integracja społeczna mediów
     
E-commerce i projektowanie stron www
E-commerce i projektowanie stron www

Nasze pakietowe rozwiązania w ramach obsługie-commerce obejmują: dedykowane środowisko obsługi transakcji online, CMS, CRM ...

Więcej
SEO Pay-Per-Click
SEO Pay-Per-Click

Płatny marketing w wyszukiwarkach jest formą reklamy internetowej, gdzie płacisz tylko za użytkowników, którzy klikają na twoje reklamy.

Więcej
Social Media - kanały społecznościowe
Social Media - kanały społecznościowe

Tworzymy skuteczne strategie działań w ramach serwisów społecznościowych.

Więcej
Zarządzanie reputacją marki online
Zarządzanie reputacją marki online

Czy sprawdzałeś ostatnio wyniki w Google dotyczące swojej marki? Dlaczego nie spróbować teraz?!

Więcej
Email marketing
Email marketing

Wysyłanie mailingów wiąże się z niskimi kosztami i budowaniem efektywnego i precyzyjnego kanału marketingowego.

Więcej
Sieci Afiliacyjne
Sieci Afiliacyjne

Affiliate Marketing jest jednym z głównych czynników wpływających na sukces w Internecie

Więcej
System opinii, ocen
System opinii, ocen

Recenzje i oceny są jednymi z najważniejszych zakupowych czynników decyzyjnych w e-commerce.

Więcej